Lightyliving

Live now when you are alive

Älsklingen gungar

tommypluttochl.jpg

På Ålands hav inatt. Han och hans arbetskompisar har skoj och festar loss på den där färjan de brukar visa på TV. hoppas att de har kul och får trevligt tillsammans! *S* Jag har tittat på TV och mellansonen har underhållit med musik. =)

I morgon ska jag skjutsa sonen till järnvägssstationen. Tyvärr kan han inte vara med när hans yngre bror ska hyllas men vi får festa loss ändå! =)

Tittade på TV om the Ark och tänkte att de kommer nog bra till i alla fall. Hoppas det ! =)

maj 11, 2007 - Posted by | Skojsigt

6 kommentarer »

  1. Då har du fått haft en ”ensammyskväll” och sen är det ju inte helt fel att bli underhållen med musik, hoppas att den var i din smak!!!
    Imorgon får vi hålla tummarna för the Ark!!!
    Kramizzz

    Kommentar av curlingmormor | maj 11, 2007 | Svara

  2. Hej här också, jag tittade in igår på den andra bloggen!

    Kommentar av geddfish | maj 12, 2007 | Svara

  3. Tyvärr gick det uslet men vad gör det om hundra år?!
    Ha en bra söndag

    Kommentar av znogge | maj 13, 2007 | Svara

  4. Åkte på en sån Ålandsresa när jag väntade Tittilila, utan maken, med dansgänget från Folketshus. Det var så kul, och jag var nykter, gravid och den enda som inte åkte i par. Passade på att gå på spa och dansa tills benen sa ifrån.
    Gick inte så bra för The Ark, men jag tycker det fanns många bra låtar, och rätt många riktigt dåliga. Den som vann var helt okej. kram på dig!

    Kommentar av Märtagreta | maj 13, 2007 | Svara

  5. ja, du ”The Ark” gick det ju inge vidare för.Det kanske är dags att lägga ner tävlingen för vår del 🙂

    Kommentar av annmysterie | maj 14, 2007 | Svara

  6. Ja…nu så är vi plötsligt i minoritet..*S* vi som är störst å värst..

    Kommentar av Moniqas | maj 14, 2007 | Svara


Lämna en kommentar