Lightyliving

Live now when you are alive

Torsdag och test

Idag ska jag göra den andra delen av mitt test på koncentration, uppmärksamhet, avledbarhet och hörstörning. Ska bli intressant att se vad jag får göra idag. Ska åka till Dagrehabmedicin snart.

Har sovit gott och känner mig redo. Gjorde mina tre solhälsningar på morgonen innan frukost och det känns starkt att jag kommit ihåg det igen. =)

Min midja har krympt till 81 centimeter nu. *hihi* Jippi!! Snart dags att köpa nya brallor! Mina gamla kryper ner nästan som på den där reklamen när de håller i brallorna när de går. *skratt*

Har fått min bok som jag beställt från bibblan..som heter ”Smuts” av Olli Lagerspetz. Alltså inte den om trafficking. Det här är en bok om världen, vårt hem. den är filosofiskt skriven om smuts, ska bli intressant att läsa. Återkommer med recension senare =)

Önskar er en fin och härlig dag alla bloggarna!

*kraaaam*

maj 10, 2007 - Posted by | Uncategorized

3 kommentarer »

  1. Önskar dig en riktigt bra dag och lycka till på rehab!!!
    Kramizzz

    Kommentar av curlingmormor | maj 10, 2007 | Svara

  2. Lycka till med dagens övningar
    Kram!

    Kommentar av znogge | maj 10, 2007 | Svara

  3. Ja, lycka till, det är precis så som du skrev, vissa samtal ger myrkrypningar. 😀
    Kram

    Kommentar av Märtagreta | maj 10, 2007 | Svara


Lämna en kommentar