Lightyliving

Live now when you are alive

Guru Dharam

Kursdagarna blev väldigt inspirerande och lärorika med Guru Dharam som föreläsare. Helheten fick ett mer förklarat sken.

http://www.alltforhalsan.se/for-besokare/nyheter/guru-dharam-singh-khalsa-forelaser-pa-allt-for-halsan

Jag har använt mig av akupressurpunkter i mina behandlingar sedan många år men nu ska jag lära mig mer ingående hur jag kan hjälpa människor med olika besvär.

Yogan kompletterar det hela med bra övningar som får fart på stillastående energi och överbelastningar på vårt kemiska system i kroppen.

 

november 18, 2011 - Posted by | 1 yoga, akupressur, alternativ, energy, Hälsa, inspiration, massage, positiv, Simple life, Skönhet och Hälsa, Stroke, yoga, yoga må bra

2 kommentarer »

  1. Härligt med inspirerande kurser!

    Trevlig helg du med 😀

    Kommentar av Znogge | november 18, 2011 | Svara

  2. Hej 🙂

    Det låter lärorikt och roligt. Spännande att punkter på kroppen har med olika områden att göra.

    Kram på dig och ha en bra början på veckan snart!

    Kommentar av madonnan | november 20, 2011 | Svara


Kommentera

