Lightyliving

Live now when you are alive

Första söndagen i mars

Bjuder på strålande solsken!

Jag har gjort mitt yogapass på mornarna nu hela veckan. det långa som tar drygt en timme. Grundpass 1 . Ska gå igenom Sadhanan i morron.

Vasaloppet gick solsken hela dagen. Vilken tur för dom. :O)  Och nu går 5-milen i lika strålande sol Jätteskön dag!

Har gått långpromenad och varit till gymmet en sväng och tagit i litegrann. Skönt att pressa på. Gör det 2 ggr i veckan bara för att det är skönt.

I morgon har jag min lediga måndag och ska till optiker på eftermiddagen för att prova ut nya terminalglasögon. Landstingshälsan var till min arbetsplats och mätte ur de rätta avstånden.  Sen min som körde över mina egna dubbelslipade i somras har jag försökt klara mig med glasögon m förstoring men nej det blir för jobbigt för ögonen. En väldigt bra förmån att få glasögon till datorarbete på jobbet.

Måste fixa nya att ha annars också. Märker när jag ska fota att det är besvärligt med att ställa in ögonen i olika avstånd.

Resten av dagen ska gå till att försöka fixa till bidraget till Fotosöndag denna veckan.  Tre… är temat.

Out…….and away

mars 6, 2011 - Posted by | 1 yoga, andliga energier, breathing, energy, gym, Hälsa, inspiration, photo, pictures, planering, Simple life, Skönhet och Hälsa, Stroke, utmaning, våren, yoga, yoga må bra | , , ,

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

