Lightyliving

Live now when you are alive

1:a februari…äntligen!

Då var långmånaden efter december slut. Dagsljuset kommer släntrande allt tidigare på morgonen och drar sig kvar lite  längre på eftermiddagen.

Idag är det mulet och regnigt så det lär väl inte blir riktigt ljust på hela dagen tyvärr.. men igår var himlen vacker.

Idag gjorde jag klart med de som ska delta i vårens yogagrupper och de får sin information om hur det går till. Jag tror det är bra att få lite info i förväg för tiden är lite knappt under den timmen vi håller på.  De ska hinna gå från och tillbaka till sin arbetsplats också.

Om några veckor börjar jag min tereapeututbildning i medicinsk yoga. Ska bli så härligt och spännande att komma igång! Kul också att träffa andra människor som har samma intresse.

Här i staden finns en hel del olika yoga nu. Kul att det får ta plats!

Nu är det dags för min middagsvila. Ha en bra tisdag! Må så gott!

februari 1, 2011 - Posted by | 1 yoga, breathing, energy, Hälsa, inspiration, kurser, yoga

2 kommentarer »

  1. Och du … Ha en bra onsdag! Du låter glad och härligt förväntansfull … Ljuset ääär ju på väg tillbaka så …

    Men själv är jag lite ”svårstartad” …

    Kramar!

    Kommentar av Skatan | februari 2, 2011 | Svara

  2. Visst märks det redan att det börjar bli ljusare! Så det är bara att hålla ut.

    Kram

    Kommentar av Znogge | februari 5, 2011 | Svara


Kommentera

