Lightyliving

Live now when you are alive

Tisdag och i tidningen

Kändes lite overkligt att se sig själv på framsidan av tidningen med bild och namn. Fast de hade gjort ett fint reportage om bloggning.  På twitter vill man ha en länk till Nätversionen men vet inte om det kommer läggas ut på Karlskoga-Kurirens hemsida? det visar sig.

Jag har gjort min yoga och sen gick jag en liten morgonpromenad neråt sjön i morgonsolen. Frosten gnistrade och det var så vackert!

november 16, 2010 - Posted by | Uncategorized

2 kommentarer »

  1. Så … meditativt … vackert!

    Jag kollade förresten på nättidningen men såg inte dig … handlade reportaget om dig som bloggare?

    Vad spännande. Kan du inte berätta mera … Jag är sååå nyfiken.

    Kram!

    Kommentar av Skatan | november 16, 2010 | Svara

  2. Nu får du berätta mera!

    Kram

    Kommentar av Znogge | november 17, 2010 | Svara


Kommentera

