Lightyliving

Live now when you are alive

Måndag med superfrost

Vaknade av mig själv strax före sju och kände mig utvilad. Har tänt i pannan och diskat undan söndagens disk.
Jobbar eftermiddag idag och ska ta mig en promenad nu i solskenetoch frosten och sen vila en stund på spikmattan innan lunch.
Nya utmaningar ny vecka… på onsdag ska jag på inredningsparty. Hus Nr 4 ska visa lite fina grejor. Ska bli intressant.

Undrar över de där forskningsresultatet om paracetamol och missbildningar på särskilt pojkars könsorgan. Hur mycket åt de då? 1 – 2 tabletter om dagen? Eller 10? En gravida har ju både hemsk huvudvärk och ryggvärk och vad ska de göra åt det då? Förskräckligt med såna här larm.
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article8088026.ab

Nehepp..dags att ta itu med jag tänkt.. ha en härlig dag!

november 8, 2010 - Posted by | alternativ, Barn, energy, Familj, Hälsa, Skönhet och Hälsa, stress, Stroke, trötthet | ,

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

