Lightyliving

Live now when you are alive

Alldeles yr i huvudet

Nu märkte jag verkligen hur svårt jag har för att koncentrera mig och svara på direkta frågor och förklara saker.

Jag har haft en reporter här från Karlskoga-Kuriren som gör reportage om bloggar. Alla frågor om när hur och varför blev en massa surr i huvudet men tror hon till slut fick ihop något som hon kan använda. En fotograf tog bilder samtidigt och det kändes lite nervöst. Det är en himla skillnad att få fotografera själv. 🙂

Reportaget ska komma i tidningen nästa vecka någon gång.

Nu måste jag vila en stund och tror jag ta min härliga Shakti-matta och sätter larm på så jag inte somnar för länge. Då blir nattsömnen lidande istället.

november 3, 2010 - Posted by | Uncategorized

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

