Lightyliving

Live now when you are alive

Tisdag 2 november

Tiden går så fort och nu är vi inne i ”mörkmånaden”. Snart får vi plocka fram lite julpynt och göra fint i adventtider. Tilll helgen ska jag ge mig ut i skogen och fixa hem lite olika mossor, i olika gröna nyanser.
I helgen var jag iväg först till min väninna i Stenungsund och sen på lördagen till Göteborg och hälsade på maken som jobbat över. Lite otrevligt med bombhotet som gjorde att alla man mötte hade irrande blickar som om alla var på sin vakt. Kändes lite scary faktiskt. Overkligt på nåt sätt. Annars går ju alla och tittar rakt fram eller pratar med den som går bredvid och kan verka lite borta från det som är omkring.

Vi var bjudna på middag hos makens arbetskamrat i Haga och hade en mysigt lördagkväll. 🙂 På söndagen åt vi frukost på båten Viking nere vid Lilla Bommen. Jättehärligt få äta hotellfrukost!
På hemvägen sen hämtade jag min väninna i Stenungsund för hon ska vara hos sin son i Karlskoga några dagar. JAg tycker det är skönt med lite sällskap också när jag kör hemåt.
Hann ta några kort till Fotosöndag också. Reultatet blev
fotosondagvarme 245

fotosondagvarme 223
och temat var ”värme”
Har fått en del kommentarer på bilderna och det är jättekul!
Önskar bloggvännerna en härlig tisdag och att allt blir precis som ni vill! 🙂

november 2, 2010 - Posted by | alternativ, cats, energy, Hälsa, inspiration, photo, pictures, Simple life, Skönhet och Hälsa, Stroke |

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

