Lightyliving

Live now when you are alive

Tisdag och namnsdagspresenten

Ja idag är det 27 år sen jag fick världens finaste namnsdagspresent, min förstfödde son. Kan det bli bättre? Knappast! 🙂 Minns att under den veckan sen jag var på BB så kom sommaren. Alla träd slog ut i grönt och det var jättevarmt. Höll i sig nån vecka för att sen bli lite svalare fram till midsommar, men sen blev det jättevarmt i juli. Hoppas på att vi får en fin sommar nu efter vintern som varit så himla vintrig.

Sonen som numer är pappa till en liten sötnos som fyller 1 år den 18:e maj. Ja, åren går, och vi med den.

Nu på morronen ska jag ringa till bilverkstan och fråga var mina sommardäck tagit vägen som de skulle byta nya gummin på. Lämnade in dom vid påsk, och de skulle höra av sig, men inte hört något än. Undrar vad som hänt. De hade inte tid då direkt efter men beställde däck. Hoppas de inte sålt mina!

Igår kväll var jag och min väninna på ett shabby chic-party. Var mycket fina grejor och jag köpte en liten låda att ha knäckebröd i och en att ha färska örter som det stod det på med fin text. Får dom till helgen. Sen en skylt till toadörren. De flesta av grejorna finns att köpa i inredningsaffärer men då till avsevärt högre pris. Kul att fynda! 🙂

Här hittade jag en sida med många fina grejor i shubby chic-stil! Som man kan beställa direkt från.

http://www.fridasgard.se/varor.asp?wishprodid=5275&varugruppid=100&produktID=5275&chosenweight=0

Nu ska jag göra mig i ordning för att åka till jobbet! Ha en skön dag och Carpe Diem!

maj 4, 2010 - Posted by | alternativ, Barn, birthday, dancing, energy, Familj, Hälsa, house, inspiration, love, Mode, positiv, Skönhet och Hälsa, Skojsigt, Stroke, våren | , , ,

1 kommentar »

  1. Då passar jag på att gratulera både till sonen och på namnsdagen! Tiden går som sagt…

    Kommentar av Znogge | maj 4, 2010 | Svara


Kommentera

