Lightyliving

Live now when you are alive

Roliga inslag på min Facebook idag om kvinnlig visdom!

”Oavsett vad du ger en kvinna så kommer hon att ge dig bättre. Ger du henne en spermie ger hon dig ett barn. Ger du henne ett recept ger hon dig ett mål mat. Ger du henne ett hus ger hon dig ett hem. Ger du henne ett leende ger hon dig sitt hjärta. Hon multiplicerar allt oavsett vad du ger. Så…..om du ger henne skit så kan du förvänta dig ett helvete tillbaka…….”

”Med åren ökar vi kvinnor i vikt på grund av att vi tar emot så mycket information och visdom. Till slut är huvudet fullt, då tar resten av kroppen över. Vi är inte tjocka och feta; vi är enormt kultiverade, utbildade och glada. Så, med start i dag: När jag tittar i spegeln och ser min stora röv, säger jag bara: Herrejisses, så smart jag är!!”

april 29, 2010 - Posted by | alternativ, energy, Hälsa, inspiration | ,

3 kommentarer »

  1. Huvudet på spiken 😀

    Kommentar av Znogge | maj 1, 2010 | Svara

  2. Underbara! Jag snor dem genast 🙂

    Kommentar av Anna | maj 3, 2010 | Svara

  3. Underbart förhållningssätt:) och visst är vi kvinnor smarta!

    Kommentar av IcolorIst | oktober 14, 2014 | Svara


Kommentera

