Lightyliving

Live now when you are alive

Tisdag och får vänta tills söndag

Innan min Älskling kommer hem från Glasgow. Om vi har tur och vindarna inte vänder och förstör alltihop.

Har krattat lite i trädgården, får ta en bit om dagen för  min högerarm orkar inte med så bra och jag får ont. Fast det blir fint det som blir gjort. 🙂

Idag har jag sista medicinska yogan för den här terminen och vi ska göra ett program för hjärta och immunförsvar. Bara för att de ska få testa på lite annat än startpaketen de gjort hela våren. Immunförsvaret behöver alltid stärkas och hjärtat får sitt.

Skönt att det är vår och jag har hängt ut tvätt som jag ska ta in innan jag åker till jobbet. Lurigt nu med skurar, fast just nu skiner solen härligt.

Ha en go tisdag! Må så gott!  Kram

april 20, 2010 - Posted by | 1 yoga, Hälsa, inspiration, Skönhet och Hälsa, stress, Stroke, stroke trötthet värk, yoga, yoga må bra | , , ,

2 kommentarer »

  1. i det här läget vet man nog varken ut eller in när det gäller vindarna. Förhoppningsvis så bestämmer sig vulkanen för att ta en liten paus också… Man kan i alla fall hoppas!

    Kram

    Kommentar av Znogge | april 20, 2010 | Svara

  2. Ja nu håller vi tummarna så att guben din kommer hem, men det låter ju så på rapporterna men men, den verkar ju vara lite nyckfull.

    Härligt när tvätten kan hänga ute, snart kan jag hänga ut min med;))
    Kramizzzz

    Kommentar av gun | april 21, 2010 | Svara


Kommentera

