Lightyliving

Live now when you are alive

Onsdag o vacker soluppgång!

En morgon till med strålande sol hjälper till att få igång mig. När jag väl somnat igår så har jag sovit gott. Men fick znooza flera gånger på morgonen innan jag orkade gå upp.

Läste att det varit jordbävning i Kina. Oroligt på jorden, precis somom Moder Jord försöker skaka om oss, få oss att vakna. Vi människor kanske är som löss för henne som kliar och besvärar.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6949720.ab

På twitter är det #avatarveckan och man byter avatar varje dag minst. Kul idé att få se olika versioner av de man tweetar med. :))

Idag ska jag jobba förmiddag och sen på eftermiddagen vara ute i trädgården efter vilan.

Önskar er en go onsdag och många fina stunder! kram kram

april 14, 2010 - Posted by | alternativ, breathing | ,

1 kommentar »

  1. Jag snoozar gärna på morgonen men egentligen gillar jag det inte. Undrar varför det ska vara så vårt att komma upp direkt?

    Kram

    Kommentar av Znogge | april 14, 2010 | Svara


Kommentera

