Lightyliving

Live now when you are alive

Torsdag efter ansiktsbehandling

Igår em var jag på ansiktsbehandling hos en nyöppnad salong. Fick ett öppningserbjudande om 50% rabatt om man beställde tid öppningsveckan och jag valde en 90 minuters behandling. Helt magiskt skönt. Huden blev slät och mjuk. Sovit som en stock inatt också.

Beställde en tid i slutet av maj också. Längtar redan! 🙂 Produkterna som hon använder heter Nimue skin technology och får igång energin i cellerna.

www.lemonlime.nu

Tog detta kort i morse i solskenet och tycker jag ser riktigt fräsch ut i huden. Märktes särskilt runt munnen och kinderna hur mycket slätare det blev. Ska köpa produker för daglig vård nästa vecka tänkte jag. De är ju lite dyra men ordentliga grejor.  Vet ju sen jag jobbade med Madame Chic´s produkter hur effektiva de är när det är bra grejor och mycket drygare än billigare alternativ.

Hon har även massage och pedikyr. Ska nog ta en pedikyr med massage lite senare. Göra fötterna sommarfina! :))

april 8, 2010 - Posted by | alternativ, energy, Hälsa, inspiration, massage, omvandling, planering, Simple life, Skönhet och Hälsa, Skojsigt, stress, Stroke, terapeuter, terapier, trötthet, våren | , ,

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

