Lightyliving

Live now when you are alive

Onsdag efter Påsk

Varför heter inte den dagen något, typ Drummelonsdag eller Fummelonsdag. Inatt vaknade jag en gång och mina armar var alldeles domnade. Vet inte hur jag legat men vaknade på rygg. Nu känns det okej i alla fall.

Förmiddagsjobb idag och sen på eftermiddagen ska jag på ansiktsbehandling i 90 minuter. Ett öppningserbjudande jag hoppade på. Ska bli spännande. Jag har ju gjort behandlingar själv och gett  när jag var konsulent för Madame Chic och hade homevisningar men aldrig varit iväg på något sådant här.

Nu börjar snön försvinna och trädgården ser lite luggsliten ut. Hoppas nu det blir lite varmare så jag kan kratta upp all skräp som blåst ner från träden. Verkade ju ganska lovande i allafall på Vädret igår.

Igår när jag lämnade in bilen så promenerade jag ju hem och sen tillbaka när den var klar. Tog lite kort på väg mot hämtning.

Bofors Järnvägsstation

Vårtecken

Timsälven

Musikpalatsets vackra arkitektur

Undrar om det var Kungen som glömde jackan?

Dags att kila till jobbet! Ha en fin dag! :))

april 7, 2010 - Posted by | Hälsa, inspiration |

4 kommentarer »

  1. Vilken fin liten ort! 🙂
    Jag tror det är en häxa som kraschlandat på väg hem från Blåkulla där brevid milstenen! 😉

    Kommentar av ninnibeth | april 7, 2010 | Svara

  2. Ja, det är en liten del av Karlskoga, ett litet hörn :))

    Kommentar av Moniqa | april 7, 2010 | Svara

  3. I like! tänk om det var kungen?!

    Kommentar av Fröken Bovary | april 9, 2010 | Svara

    • Ja, jag tyckte det såg lite häftigt ut att det hängde en jacka där bredvid minnesstenen! ;D Precis som om kungen slängt den för att hitta på nåt i bokskogen bakom

      Kommentar av moniqas | april 9, 2010 | Svara


Kommentera

