Lightyliving

Live now when you are alive

Sommartid igen!

För mig känns sommartiden helt rätt för min dygnsrytm. Jag kommer i säng i rätt tid för jag vaknar ändå tidigt vilken tid jag än lägger mig. Så närjag lägger mig kl 22 så är ju egentligen ”soltiden” 21. Perfekt för mig!:)

Igår kväll ringde Älsklingen och berättade att han fått biljett till Liverpools match idag och han lät så överlycklig! Jag blev också jätteglad för hans skull. Det är en dröm som gått i uppfyllelse nu och han får äntligen uppleva det!! Han har följt Liverpool sen han var i början av tonåren. Hoppas nu de vinner också. Vi får hålla tummarna för det!! Jag tycker om att titta på fotboll ibland men är knappast fanatiker. Och att se det live är ju en helt annan sak.

Snön smälter här så sakteliga men kära nån så segt det är. När tidningsbudet kom i förmiddags med Aftonbladet så var det en förfärligt hög nivå på alla fåglar. Jisses så de håller på nu och kvittrar! de har i alla fall vår!! 🙂

Gårkvällens Earth Hour märktes inte av något i husen där jag bor.  Tror bara det var en granne som släckte ner. Jag hade mysigt med kissen i soffan med tända ljus. Kollade på film.

Ha en skön söndag! kram 🙂

mars 28, 2010 - Posted by | explosion, Hälsa, love |

1 kommentar »

  1. En mysig kväll med kissen är inte fel.

    Trevlig kväll önskar jag dig. (Också lycklig kattmatte till två.)

    Kommentar av johansmamma | mars 28, 2010 | Svara


Kommentera

