Lightyliving

Live now when you are alive

Onsdag och något bättre i halsen

Men natten var hemsk! Kunde knappt svälja och fick nästan panikkänslor.  Tog alvedon och sköljde med munskölj med lite alkohol i och lyckade somna till slut. Vaknade vid 8-tiden och känner mig skaplig efter att ha druckit kaffe och käkat frukost. Febern verkar också dragit sin kos!

Ute är det mulet men verkar som solen vill bryta igenom. Kan bli en fin dag trots allt. 🙂

Jag har skrivit ett långt mail till min brevvän i USA och gett henne länkar till min youtube och fotosidor. Jättekul! Idag får jag förhoppningsvis svar och höra mer om henne. 🙂

Det börjar dra ihop sig till helgen då Älsklingen kommer hem och har den skotska familjen med sig som sen ska följa med på vintersemester i Näsfjället. Först några dagar hos oss och jag tror nästan vi har mer snö här faktiskt. Helt otroligt att det ligger nästan meterhöga drivor överallt med snö!

Nehepp, nu ska jag ta och mysa lite i soffan och mjuka upp stela leder, önskar er en fin dag! *kram* är visst något om hunduppfostran på Svt nu.

mars 10, 2010 - Posted by | Skönhet och Hälsa, Stroke, Vänner från förr, yoga må bra |

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

