Lightyliving

Live now when you are alive

Måndag och läkarbesök

Inte riktigt kry än så ringde VC som gav mig en tid. Läkaren tog blodprov som visade att det är ett virus och jag kände en stor lättnad för då behöver jag inte äta penicillin. Läkaren tyckte dock jag skulle stanna hemma ett par dagar till efter att ha studerat mig. Nej, du ska inte jobba än på ett par dagar..skönt när man får det beslutat. Egentligen kände jag ju det så men med Alvedon kan man lura sig att gå iväg för tidigt och jag måste även tänka på att inte smitta mina egna patienter jag masserar. Så torsdag ska vi se om jag är redo för att komma igång igen. Nästa vecka bara måste jag vara frisk för då ska vi åka till fjälls. Det vill jag inte missa! Hälsosamt och stärkande i fjällen..trallala.. 🙂

Tråkigt att jag varit så sjuk att jag inte kunnat vara ute i det vackra vädret speciellt mycket. Satt en liten stund i går på trappen mendet börjar reta i luftrören av den kyliga blåsten. I morgon ska det ju bli mildare, får försöka komma ut då?

Hoppas ni mår bra i stugorna och slipper dessa segdragna förkylningar!

kram

mars 8, 2010 - Posted by | Skönhet och Hälsa, Stroke

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

