Lightyliving

Live now when you are alive

Söndag med gnistrande solsken

Idag fyller min goa svärdotter år och vi ska fira henne i eftermiddag! Då är förhoppningsvis E18 okej att åka på. Annars får jag väl försöka låna en snöscoter?

Gårdagens kväll med tv-tittande var varierande. Allt från Super-G slalom till melodifestival. Förstår Anja Pärssons besvikelse men hon ska nog komma igen.

Låtarna i melodifestivalen har jag redan glömt. Ingen som jag kunde säga att jag hade som favorit.

Nu ska jag ta tag i skottandet här. Ser ut som det är minst minus 15 ute  men solen börjar komma upp rätt högt så det är nog skönt att vara ute ändå. Några drivor som bildats i stråk tvärsöver uppfarten och sen har plogbilen så fint lagt en rejäl hög så för att komma ut  får jag allt ta i . Puh!

Hoppas ni får en skön söndag! kram kram

februari 21, 2010 - Posted by | birthday, Familj, positiv, Skönhet och Hälsa, Stroke, winter |

1 kommentar »

  1. Jag tycker det var en slätstruken omgång i går. Darin var väl ok men sedan…

    Ha en trevlig söndag och ett bra kalas!

    Kram

    Kommentar av Znogge | februari 21, 2010 | Svara


Kommentera

