Lightyliving

Live now when you are alive

Måndag och minus 15 och frostigt

Dags för jobb igen och har haft lite sovmorgon eftersom jag jobbar eftermiddag.

Shirley hade ner en gammal julkaktus som stod i hörnet på fönstret så det small i golvet och flög jord. Menjag tänkte att det var nog lika bra. Krukan var lite spräckt innan och kaktusen har bara stått där och fått en skvätt vatten ibland men nu så får det vara nog. Jag har svårt att slänga blommmor så länge de verka leva men nu fick jag lite hjälp med beslutet. 🙂

Igår efter att jag skjutsat mina kära till tåget fick jag ett stollryck och möblerade omi vardagsrummet. Flyttade i princip spegelvänt och det blev mycket luftigare. Har gått och sugit på det en längre tid hur det skulle bli och nu tänkte jag..ja va tusan…är ju bara flytta tillbaka om det känns fel. Men det blev bra! Kattan sprang omkring lite förvirrat först men har nu hittat favoritställen, både att ligga på och kolla i fönster utan att nåt åker ner i golvet. 😀

Nehepp, dags att ta itu med mig själv så jag kan ge mig ut bland folk. HAr gått i pyjamasen hela förmiddagen…hmm..men skönt för då känner jag mig l e d i g!

Ha en fin måndag!! *kram*

Så här vackra rosor fick jag i lördags av min Älskling 🙂

februari 15, 2010 - Posted by | Alla Hjärtans Dag, Barn, cats, Familj, inspiration, pictures, Skönhet och Hälsa | ,

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

