Lightyliving

Live now when you are alive

Torsdag och ikväll kommer Älsklingen hem!

Ja, det blir så skönt att få  hem honom en sväng igen. I helgen kommer hans killar också så huset blir fullt! Men det är bara roligt!De är ju inga småkillar längre utan den yngste fyller 17 åri sommar och den äldste är faktiskt 20 nu. Så vi får vara glada att de vill ta sig tid och hälsa på ”de gamle” hihi.

Har sovit skapligt i natt till skillnad mot förra natten som var hemskt trist. Kom inte till ro. Men minsann när man ska vakna då är det som John Blund skulle ha hållit i mig! Så gårdagen var i ett töcken känns det som.

Idag har det flutit på bra och nu ska jag vila en stund på spikmattan så jag får ork att hämta Älsklingen ikväll vid tåget.

Ute är det minus 4 grader och mulet men i morron ska det bli solsken tyckte jag det stod. Vi får väl se hur det blir med det. Annars får vi väl lysa själva? Snart har halva februari gått och ljuset märks allt mer. Särskilt skönt på morronen tycker jag. Lite lättare att komma iväg.

Ha en fin torsdag! Återkommer efter helgen med rapport om vad vi hittat på!

februari 11, 2010 - Posted by | Barn, children, Familj, inspiration, planering, Skönhet och Hälsa

2 kommentarer »

  1. Härligt med så kärt besök! Hoppas nattsömnen blir god…

    Kommentar av Znogge | februari 11, 2010 | Svara

  2. Hoppas du fått sova lite mer (eller inte kanske…) i helgen. Tack för besöket hos mig!

    Kommentar av Anna | februari 14, 2010 | Svara


Kommentera

