Lightyliving

Live now when you are alive

Tisdag, sovmorgon, yogagrupper

La mig tidigt igår och somnade!! nästan omgående! Underbart. Gickinte upp förrän strax efter 8 och kattan lät mig vara ifred för en gångs skull. 🙂

Idag har jag medicinsk yoga med mina två grupper på eftermiddagen och de har fått yogaandning till hemläxa. Ska bli intressant att se om de använt sig av den när de känt sig stressade.

Ute verkar det som det ska komma snö, känns så i luften men jag är nöjd med det som är nu. Det får gärna bli massor med sol och dagsmeja!!

I dagstidningara pågår debatter för fullt nu inför det kommande valet. Intressant att läsa! Elisabeth Höglund skriver bra idag i Aftonbladet tycker jag.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/elisabethoglund/article6569562.ab

Göran Hägglund får svar av två pappor i DN angående föräldraledighet

http://www.dn.se/opinion/debatt/vi-ar-ingen-rodgron-elit-1.1041759

Ja, det finns mycket att diskutera och läsa! Idag spela ju sociala medier en stor roll och många politiker har både blogg och twitter för att nå ut med sina åsikter och information.

http://www.socialamedier.com/

http://twitter.com/

Jahapp, nu ska jag pyssla lite innan jag ska iväg till jobbet. Finns alltid något som vill bli fixat. Ha en skön tisdag! En semla kanske sitter fint? 😀

februari 9, 2010 - Posted by | 1 yoga, Barn, cats, children, Familj, inspiration, Simple life, Skönhet och Hälsa, stress, Stroke, yoga må bra | , , , , , , , ,

1 kommentar »

  1. Har inte hunnit med någon semla än men ¨Fettisdagen är väl först den 16:e…

    Kram och njut om du kommer över en!

    Kommentar av Znogge | februari 10, 2010 | Svara


Kommentera

