Lightyliving

Live now when you are alive

120 000 besökare, tänk att det tittats så många gånger här!

Kul att så många kikar in och läser. Jag hoppas det kan finnas något bra som passar bland länkar och annat för de flesta.

Igår var jag i Örebro och hälsade på son och hans lilla goa familj!  Lille Noa har blivit en liten bestämd kille på 8 månader och är gudomligt härlig! Är helt tokkär i honom! hihi 

Vi åkte till IKEA och där passade vi på att käka lunch. Hade tur att komma när det inte var någon kö alls. Nrä vi ätit klart var det kö  nästan ända bort till köksdelen.

Kvällen gick till TV och twitter. Håller med märtagreta att det är roligt med alla som man pratar med direkt med.

Idag ska jag träffa min barndomsväninna som är i stan. Hennes äldsta son har flyttat hit med sin familj och nu blir det lite tätare vi kan ses. Familjen väntar tillökning vilken dag som helst. Spännande!

Söndag söndag, en sån där dag man inte riktigt vet vad man ska hitta på. Tror jag ska ta mig en promenad i allafall och lufta mig. O imorgon ska jag gå till jobbet för första gången sen före Nyår. Hoppas jag ska orka det nu. Känns riktigt bra så länge man är hemma i allafall. 🙂

januari 17, 2010 - Posted by | Familj, Skönhet och Hälsa |

2 kommentarer »

  1. Grattis till ett rejält besöktsantal! Vilken fin header förresten.

    Kommentar av Znogge | januari 17, 2010 | Svara

  2. Visst är det fantastiskt med läsare! Man blir glad av att kunna nå ut till en del via ett nät, bara sådär… 🙄

    Ha en fin måndag!

    Kram 🙂

    Kommentar av madonnan | januari 18, 2010 | Svara


Kommentera

