Lightyliving

Live now when you are alive

Torsdag och rimfrost

Grått väder men ack så mycket vacker rimfrost. Termotern har nu krupit upp och visar på -5 grader. Lagom tycker jag.
Gick till Konditoriet och köpte ett par semlor, de första för i år. Jag tog den med het mjölk till. Det var verkligen smaskens! Undviker ju kolhydrater för det mesta men vissa saker vill jag allt få ta någon gång. 🙂

Har tagit lite kort på rimfrosten, lite svårt att få till det  men lite kan man ju se hur fint det är.

Shirley beundrar tulpanerna

Ska ta mig in till stan i helgen och gå lite bland folk får jag se hur jag orkar med liv och rörelse. Hoppas på att orka med att jobba nästa vecka. Är i o f s sjukskriven till den 31 jan av läkaren men känns som länge.

januari 14, 2010 - Posted by | Blommor, cats, stress, Stroke, trötthet, winter |

1 kommentar »

  1. Men en semla, eller fastlagsbulle som vi säger söderöver, får man väl unna sig! Fast min blir utan den varma mjölken… ”Hetvägg” är inget för mig!

    Ha en fin fredag och trevlig helg!

    Kram

    Kommentar av Znogge | januari 15, 2010 | Svara


Kommentera

