Lightyliving

Live now when you are alive

Onsdag, dimma

Har fått sova inatt också, lite svårt att somna dock. Blev sen väckt strax före sju av att kattan ryckte mig i lugghåret. Jag gick upp, då gick hon och la sig!?!? Drömde knäppt om kattungar på natten, jag kände att jag trampade på nåt litet som skrek till, det var en kattunge stor som en liten råtta. den sprang iväg haltande och jag tyckte det var så otäck känsla att jag trampat på den. Men det verkade klara sig i alla fall.

Tittade på Mästarnas mästare i gårpå SVT. Måste varit fruktansvärt jobbigt att hänga i den där stången. När fingrarna liksom bara raknar och man vill hänga längre. Tur det var varmt vatten de ramlade ner i. 🙂

Hoppas det blir lite mildare idag så ska jag testa att gå en kort promenad för att se hur orken kommit och om lungorna funkar bra. Bäst att ta det varligt men måste försöka komma igång. Fast det tar tid säger man att komma igen efter en lunginflammation. Och ja, det är ju lungorna som syresätter hela systemet så kanske inte så konstigt man blir så nersatt i kondition när man gått igenom det här.

Önskr er en fin onsdag och att allt blir som ni vill! *kram*

januari 13, 2010 - Posted by | cats, Skönhet och Hälsa, Stroke, trötthet, winter

1 kommentar »

  1. Vilken vacker bild du har i headern.

    Kan vara klokt att skynda långsamt. En lunginflammation tar på krafterna mer än vad man kan tro…

    Kram!

    Kommentar av Znogge | januari 13, 2010 | Svara


Kommentera

