Lightyliving

Live now when you are alive

God Jul och Gott Nytt År!!

Nu är dagen före dopparedagen! Jag jobbar förmiddagen sen är det full fart med att ta emot folk som kommer till oss hemma över jul. Jättekul och som jag vet..jobbigt för min hjärna! Men får ta det, Jul är Jul. Det är liksom kärt besvär och är tacksam för att vi kan få vara tillsammans.

Denna julen blir ju den första med ett litet barnbarn som nu är 7 månader och en liten rolig och bestämd kille. Tror han har ärvt sin fars trummande för han bankar på allt! *hihi* När han äter så bankar han i bordet med vänsterhanden och den högra går runt i luften och det ser så roligt ut. Som om maten är så god att han måste banka i sig den och hejar på med den högra. :-))

Älsklingens söner har anlänt och idag kommer deras halvsyster med make och ska stanna till juldagen. Min mellanson kommer från Stockholm och på julafton är alla söner, min mor och bror samlade. En hund och en kisse ska också delta. Det blir trång om saligheten men det ska det vara! 🙂

Till veckan ska vi åka och se Frölunda – Färjestad spela hockey på utomhusarenan  på Ullevi. Blir spännande. Såg att det ev blir nån plusgrad i Göteborg då men förhoppningsvis uppehåll.

Nyår blir nog ett lugnt firande utan några större arrangemang. Är skönt efter allt med Julen. Tar sen semester efter Nyår så jag blir ledig i 11 dagar sammanlagt. SKÖNT! Passar även på att ta ledigt från Bloggandet. Så vi ses igen den 11 januari med nya upptåg!

Vill tacka ALLA VARMT  för uppmuntrande kommentarer som jag fått under året och önskar er alla en

 RIKTIGT GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!    :-)))

Må så gott och var rädda om er och varandra! **kraaam***

december 23, 2009 - Posted by | children, Familj, love, Skönhet och Hälsa, winter |

3 kommentarer »

  1. Önskar dig och de dina det samma!

    Kramar!

    Kommentar av Znogge | december 23, 2009 | Svara

  2. En riktigt GOD JUL och GOTT NYTT NÄSTA ÅR önskar jag dig och så får ju en varm sådan där JULKRAM också. KRAM!

    Kommentar av Skatan | december 24, 2009 | Svara

  3. En riktigt God Fortsättning på 2010 kommer det från mitt håll också. Ses snart igen här hoppas jag. Kramar!

    Kommentar av Skatan | januari 3, 2010 | Svara


Kommentera

