Lightyliving

Live now when you are alive

Så var det tisdag och lite snö på backen

Vi får se om det blir något utlovat kaos. Men så är det ju varje år.

Igår var jag hos min kollega och bästa väninna och firade hennes födelsedag. Smörgåstårtan var smaskens och kladdkaketårtan med karamelliserad fyllning supergod! Vi pratade en massa och hade trevligt tillsammans. Är nu 30 år sen drygt sen vi träffade första gången när vi båda jobbade på akuten. Jisses så åren går!  Skjutsade hem hennes pappa eftersom vi bor åt samma håll. Båda föräldrarna är inflyttade från Umeåtrakten men väninnan är uppväxt i Kiruna och föräldrarna flyttade däråt när hon flyttat hemifrån.

Kiruna..tänk att ha bott där..det är långt dit från här. Vi var ju dit förrförra sommaren jag och Älsklingen. det tog sina timmar, ja dygn.

Idag jobbar jag förmiddag och kan använda mitt nya tvättställ. Slipper kladda med att gå ut och till toaletten och tvätta bort min olja från händerna när jag masserat! Jippi! Viken härlig lyx!

Ska åka och ombesikta bilen också. Fick ju fixat spindelleden igår. Gick på 1900 drygt. Och lampan som lös fel fixad eftersom jag ju haft den på service innan och det inte setts då. Bra!

Nu äre dags för morronyogan och sen frukost. Ha en fin dag och gör lite snöänglar om ni kommer över snö som täcker backen! ;-))

december 15, 2009 - Posted by | 1 yoga, birthday, Familj, massage, Skönhet och Hälsa, stress, Stroke

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

