Lightyliving

Live now when you are alive

Fredag och dagen efter Nobelpriset

Ja så kan några tycka och känna idag. Jag blev väldigt rörd av Herta Mullers tal. Vilken liten stor person! Fantastiskt att se.

Vaknade alldeles för tidigt och kunde inte somna om. Typiskt när man äntligen somnar i tid på kvällen så vaknar man tidigare istället.

Idag ska jag anmäla mig och min kollega till en Hälsomässa i maj. Vi fick godkänt att åka på det! Jätteskoj!! Nu känns det härligt att ha det framför sig.

Ja, om dagen idag vet jag inte så mycket mer än att jag ska jobba. Lika bra det kanske? Blir ju mera spännande då. 😉 Ska bli skönt att vara ledig ett par dar i alla fall.

Go fredag önskar jag er! *kram*

december 11, 2009 - Posted by | inspiration, Skönhet och Hälsa, stress, Stroke |

2 kommentarer »

  1. Jag önskar dig det samma!

    Kram

    Kommentar av Znogge | december 11, 2009 | Svara

  2. … och jag med. Önskar dig en skön fredag och lördag och söndag. Och sen är det måndag och en ny vecka. 🙂

    Ja, det var ett modigt tal som Herta Müller höll. Fotograferna hade zoomat in Drottning Silvia som hade svårt att hålla ögonen öppna, stackarn. Man = jag vet hur svårt det kan vara även om man vill lyssna om man är så där trött. Och så sitta där för allas blickar …

    Inte kul alls.

    Kramar!

    Kommentar av Skatan | december 11, 2009 | Svara


Kommentera

