Lightyliving

Live now when you are alive

Har bett den lilla katten att gå vidare

Shirley som varit så orolig låg och sov på en fotölj i vardagsrummet och jag tänkte att nu ska jag försöka gå upp i sovrummet och känna av energierna. När jag kom in och satte mig på sängkanten på den sidan där Shirley reagerat så började det liksom spraka i vår stereo som är avstängd och står på en gammal skänk. Jag tog ett djupt andetag och försökte andas in kärlek och ljus och sa sedan att:

Vi älskar dig Bassey och vill att du nu ska gå in i det kärleksfulla ljuset och få frid. Tack för vår tid tillsammans och gå nu i frid, vi vill att du ska ha det bra. Så kändes det både kallt och varmt och så helt plötsligt så kommer Shirley tassande som en helt annan katt och kurrar och spinner och är inget rädd alls. Hon som nyss legat och sovit. 🙂 Så blev det alldeles tyst och lugnt. Fridfullt.

Hoppas  nu hon fått frid den lilla och mår gott där i katthimlen med sina kompisar. 🙂 Lilla lakritstassen.

december 7, 2009 - Posted by | andliga energier, cats |

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

