Lightyliving

Live now when you are alive

Måndag med regn och blåst

Somnade till slut men blev väckt av katterna i vanlig ordning. Bestämde mig vid 9-tiden för att ta mig en riktig promenad trots det busiga vädret. Gick stavgång neråt sjön och stannade vid en stor gammal tall och mediterade en stund och lyssnade på vågorna som slog in mot stranden och regnet föll mot mitt ansikte. Kändes väldigt härligt och uppfriskande!  Fortsatte sen min promenad och gick nog en runda på över en timme. När jag kom hem var det skönt att fräscha upp sig och käka lite mat. Tänk att det kan kännas så bra och jag är pigg om jag jämför med hur jag mått de senaste veckorna…så himla sjuk jag var…vilken tur att man kan få känna sig så frisk!!  🙂   

♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•☆.。.•*✿

Jobbade eftermiddag och avd mötet var inställt så jag pratade med kollegan som håller på och inreder sitt rum. Det är i det närmaste klart och det har gått bra. Jätteskönt att vi har rummen bredvid varandra nu så vi kan prata direkt med varandra. Förut var vi i varsin ände av sjukhuset i princip. Det enda som fattas är handfat att tvätta händerna i när vi vill bli rena från olja . Hoppas de  kan fixa det åt oss nu. Är ju inte hygieniskt direkt att vara tvungen att först öppna en dörr ut och sen en toadörr med kletiga händer. Och har man otur är toan upptagen…

Ikväll har jag käkat kycklingben..det är sabla gott… 🙂

ha en fin kväll! 🙂

november 23, 2009 - Posted by | breathing, energy, inspiration, Skönhet och Hälsa | ,

5 kommentarer »

  1. I sanning, vansinnigt snygga bilder, ujujujuj!:)Moniqa the mästerfotografen!

    Kommentar av carola | november 23, 2009 | Svara

    • Tack tack Carola..ja..får nog skaffa mig en REJÄL kamera… 🙂

      Kommentar av Moniqa | november 24, 2009 | Svara

  2. Hejsan!

    Tipsa gärna om detta! http://cfk.nu/2009/november/etta-pa-33-kvadrat-uthyres-omgaende.html

    Kommentar av Caroline | november 24, 2009 | Svara

  3. Så skönt att få känna sig så prisk. Precis så SKA det vara!

    Kram

    Kommentar av Znogge | november 24, 2009 | Svara

    • Ja du..det är sannerligen på tiden känns det som! Och idag skiner solen!! *kram*

      Kommentar av Moniqa | november 24, 2009 | Svara


Kommentera

