Lightyliving

Live now when you are alive

Fredag och rossel i luftrören

Jag har dock sovit mest hela natten i min halvsittande ställning. Gjorde lugna djupandningar med betoning på utandningen 11 minuter innan jag somnade. Det verkar som det både vidgar andningsvägar och fick mig att få bort lite av den där panikkänslan när man har jobbigt att andas. Idag känns det lite bättre men har fortfarande ont när jag andas i hals och i bröstryggen. Och låter förskräcklig när jag pratar.

Ja det här var allt en pärs att gå igenom, tur  jag har bra kondition! Eller i alla fall hade…

Idag är det fredag den 13 och det innebär för många otur men för mig har talet 13 alltid för med sig tur! Kanske för att det i numerologin blir talet 4 som ju är mitt eget födelsetal på dagen. Och numerologi är fascinerande om man börjarintressera sig för det. Hur siffror följer en efter hur man själv har.
På den här sidan kan du fylla i ditt födelsetal och få ett ord på vägen och se vilket födelsetal du har som helhet.

http://www.minatecken.se/sidor/stjarntecken.html

Jag fick att  ”Avund är den skugga som framgången kastar”

Ja..det är nog en sanning det….

Önskar er en skön fredag och att allt blir som ni vill!!

angels

november 13, 2009 - Posted by | 1 yoga, breathing, Skönhet och Hälsa, Stroke, yoga må bra

5 kommentarer »

  1. Vad skönt att det ändå vänder, för det låter inget vidare det där. Hoppas du får en trevlig helg och att det fortsätter att gå framåt. Kramar!

    Kommentar av Carina | november 13, 2009 | Svara

    • Tack Carina…ja…det är en process… och jag känner det går åt rätt håll 🙂

      Kommentar av moniqas | november 13, 2009 | Svara

  2. Först vill jag skriva att jag blev så glad av att få besök av dig i min blogg. Sen när jag kommer in här så blir jag ännu gladare när jag hittar en frände i nummerologi. Jag har haft det som intresse i massor av år, suttit och räknat och läst i olika böcker för att lära mig mer. Senaste året när jag har varit så risig har jag väl inte praktiserat ett dugg av mina huvudintressen, men det ligger alltid där bak i skallen. Lägger ihop portnummer antal trappor ja, gud så jag har hållit på. Tänk när vi hade våra personnummer på busskortet då satt jag alltid och sneglade för att se om personen var vad jag gissade på. Har ju även varit aktiv med astrologi och för den delen väldigt mycket inom det som kallas new age. Jobbade med healing i många år och hjälpte många med olika besvär.
    Tillbaka till nummerologi så är jag en 9 så det är mycket som avslutas i min cirkel detta liv.
    Helgkram på dig

    Kommentar av livsglimtar | november 13, 2009 | Svara

    • så himla intressant vännen! Jag har talet 3…som mitt tal…. men 4 i min dag och 21 som helhet eller 30..beroende påhur du räknar ut det.
      Javisst är det intressant med numerologin… som 4:a råkar jag ut för många 8:or som jag väl då antagligen har karma att dela med. Och jag förlåter och ber om förlåtelse,…ibland när det verkar som tvärs om..att det jag som är utsatt…….. jättehäftigt

      Kommentar av moniqas | november 13, 2009 | Svara

  3. Åhh skulle ju skriva att du bara måste krya på dig och att inte rosslet i bröstet blir värre.
    Kram igen

    Kommentar av livsglimtar | november 13, 2009 | Svara


Kommentera

