Lightyliving

Live now when you are alive

Allhelgonadagen och lördag

Vaknade ganska tidigt och kissarna jamade och ville både äta och gå ut på samma gång… de är så roliga när de springer fram och tillbaka. Till slut så åt de så de kunde gå ut…. men det var lite kallt och rått ute tyckte de.

Jag har vädrat och bäddat rent i sovrummet. Ska bli skönt att krypa ner där i kväll!! 
Gårkvällen var stämningsfull när jag, bror och mor var till gravarna. Jag hade gjort en lite bukett av kärleksört, tuijakvistar och några röda grenar från kornellbusken. Sen satte jag i en liten miniträälg så pappsen har den hos sig när han nu inte finns med oss och kan gå ut i skogen och jaga älg. 🙂

Kollade lite TV och vid halv 11 var jag så trött att jag somnade på ett ögonblick. Skönt! Tur jag hann till sovrummet och inte blev kvar i soffan.

Idag är det inte så mycket på agendan. Ska ta mig en promenad innan lunch  tänkte jag och sen lite tvätt som vill hängas upp. Skönt med såna här integöravärstmycket-helger.  Nästa helg blir det namngivning av lille Noa och det ska bli så roligt att få vara med på. Jag ska göra dekorationerna.

Önskar er en fin fortsättning på helgen och att allt blir som ni vill! *kraam* 🙂

oktober 31, 2009 - Posted by | andliga energier, Barn, children, Familj, Skönhet och Hälsa, Stroke |

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

