Lightyliving

Live now when you are alive

Onsdag och fantastisk soluppgång

Helt otroligt gnistrande morgon…. så underbart efter sista tidens grådis!

Igår hade jag extrayoga för min kollega var sjuk. Det gick bra trots att jag inte gjort det programmet sen förra hösten. Men är lite öm i kroppen idag  efter många solhälsningar. Har kommit ifrån dom sen jag gör medicinska yogan. Så nu ska jag göra den varje morgon igen… sakta och inkännande. Känner att jag saknat det mer fysiska.. men det är väl för att jag inte har ischias längre.

Igår kväll tog Shirley sin första fågel i mörkret. Hon smög vid trappen med den och såg otroligt stolt ut. Tyvärr var den i dåligt skick så min son fick hjälpa den till ”andra sidan”. Gissa om kattfröken såg förnärmad ut!?!?  Usch ja… katter är katter… lite jobbigt när de tar fåglar bara..  I morse låg en massa små fjädrar ute på trappen efter dådet.  Som minne..

Jobbar eftermiddag idag igen så jag har en go morgon framför mig. Ska försöka ta det lugnt och pyssla lite bara.

Ha en toppenonsdag! 🙂 *kram*

oktober 28, 2009 - Posted by | 1 yoga, alternativ, breathing, cats, Familj, inspiration, Skönhet och Hälsa, stress, Stroke | ,

1 kommentar »

  1. Detsamma! Ha en toppenonsdag! Kram!

    Kommentar av skatanstankar | oktober 28, 2009 | Svara


Kommentera

