Lightyliving

Live now when you are alive

Måndag och mildväder

Ja, det är nästan som vårluft… men vad är väl att vänta nu när sommartiden är slut?

Vaknade vid 6-tiden och kände mig utvilad. Idag jobbar jag eftermiddag . Har två yogaträningar och ett avdelningsmöte. Bra början. 🙂

Helgen har varit härlig och på lördan var jag och Älsklingen på Flickan som lekte med elden. Den var väldigt spännande och jag är nöjd med resultatet. Nån liten stiltje ibland. Men i det stora hela sevärd och jag gillar ju Mikael Nyqvist i alla roller han gör.

Veckan har i övrigt inga större arrangemang… förutom till fredagen då jag och mor ska fixa fint inför vintern på pappas grav och farmorgraven.  Ska greja till det här på trappen också. Får ta med mig sonen ut i skogen och få hjälp med att få hem lite fint gran- tallris…och mossa i olika färger.

Ha en fin måndag och må så gott! 🙂     (((((kram)))))

oktober 26, 2009 - Posted by | 1 yoga, alternativ, Familj, Skönhet och Hälsa, Stroke

2 kommentarer »

  1. Här är riktigt milt också tycker jag så det är lite svårt att klä sig rätt! Tuypisk skånsk höst med andra ord 🙂

    Ha en bra vecka!

    Kram

    Kommentar av Znogge | oktober 26, 2009 | Svara

  2. ja..skånsk höst ända uppi Värmland…hehe

    Kommentar av Moniqa | oktober 26, 2009 | Svara


Kommentera

