Lightyliving

Live now when you are alive

Måndag och lite solsken…

Men det mulnar på igen verkar det som. Har fått ont i halsen och hoppas på att det ska ge sig. Började känna det för en stund sen… konstigt att det kommer så fort det där. Måste vara nåt virus? Ryser på skinnet. Näe..vill inte bli sjuk!

I natt vaknade jag vid halv ett och var alldeles konstig. Var tvungen att gå upp. Det gick över efter en stund men jag kändemig hungrig helt plötsligt så jag värmde lite mjölk och drack och tog en Flatbrödbit med Brieost på. Sen fick jag se att det var FULLMåne!! Tog några kort på den och sen löste jag lite sudoku en stund..men klockan var nog minst halv tre innan jag somnade igen.

Gick upp strax efter 8 och fikade. Tog en tur i trädgården med kameran i morgonsolen. Fick några fina bilder där frosten smälter till droppar.

MåneLights

Fullmånen

200910051393

200910051392

oktober 5, 2009 - Posted by | Barn, Blommor, Familj, garden, Skönhet och Hälsa, Stroke, trädgård blommor | , ,

1 kommentar »

  1. Ja visst var det fullmåne! En vacker sådan.
    Ha en bra och jaga bort bacillerna!

    Kommentar av Znogge | oktober 5, 2009 | Svara


Kommentera

