Lightyliving

Live now when you are alive

Vattnet kom tillbaka och när jag kom hem

hade man grävt igen det stora hålet  och lagt på singelgrus. Och nu kör de som biltjuvar här igen på gatan i villakvarteret så det ryker damm över oss. Fattar inte att man kör så fort här??? Ändå ligger det ett dagis här i kurvan och är skolväg för massor med barn som går i skolan lite längre upp. Strax innan den är det ett fyrstoppskorsning och gupp. Men det är en ganska lång raksträcka här förbi oss ner mot E18 och det verkar som många tror det är en påkörningsfil i 70 km/tim. Såg dock på Vägverkets planering att det ev stängs den utfarten där detär stoppljus nu. Hoppas det. JAg åker gärna en liten omväg om  jag slipper den här trafiken…för det är int e de som bor efter gatan som åker här utan de skulle kunna åka den andra vägen.

Så där ja..nu  har jag fått gnälla av mig lite!! 🙂

Yogan gick bra och när jag ätit lite vid hemkomsten så blev jag supertrött och sov ända till 19.30. Kanske för jag hade så svårt att somna igår? Men får se till att lägga mig i tid ikväll så jag inte kommer i övertrötthet.

Jahapp nu ska jag kollapå IDOL… har inte följt det men ska se vad det är för ena med denna gången. Ha en skön kväll! 🙂 *kram*

september 23, 2009 - Posted by | 1 yoga, breathing, children, Skönhet och Hälsa, Stroke, trötthet, yoga må bra | , ,

3 kommentarer »

  1. Jag gnällde också av mig … om man nu skall kalla det så när man ”lättar sitt hjärta” … igår den 23:e. Var det något särskilt med den dagen för du och jag var inte ensamma om att ”gnälla” i bloggvärlden då.

    Idag är en annan dag …. Kramar!

    Kommentar av skatanstankar | september 24, 2009 | Svara

  2. Gnäll på du – that’s what blogs are for! 🙂

    Kommentar av pruddelutt | september 24, 2009 | Svara

  3. Skönt att det är ordning på vattenfronten i alla fall!

    Gnälla behöver alla så där lite till mans 🙂

    Kommentar av Znogge | september 25, 2009 | Svara


Kommentera

