Lightyliving

Live now when you are alive

Söndag och nu börjar solen titta fram!

Var lite tyngre dimmoln idag och morgonen var lite kylig. Men gårdagen var ju som en sommardag. Helt otroligt! Håller på och planerar för mina löknersättningar. Har grävt lite och nu ska jag slutföra projektet tänkte jag. SÅ får vi se i vår hur det blidde!

Fredagens mys med lille Noa var sååååå myyyysigt! Han är så med nu..och hans pappa spelade gitarr och vi sjöng för honom om …. haren skuttar fram så fort…..  och han lyssnade andäktigt och så log han … han gillar den låten. Och nu fick han nästan lite körsång..*hihi*

Nehepp…..trädgården nästa……..============>    _-´O`-_

september 20, 2009 - Posted by | Uncategorized

2 kommentarer »

  1. Här har det också satts lökar! Äntligen är det avklarat. I alla fall första etappen…

    Kram!

    Kommentar av Znogge | september 20, 2009 | Svara

  2. Jaa…jag har ett paket med olika vita kvar… som jag tänkte sätta i en grupp…tänkte på en zinkbalja…kan bli fint 🙂

    Kommentar av Moniqa | september 21, 2009 | Svara


Kommentera

