Lightyliving

Live now when you are alive

Fredag och hösten regnar på

Ja, nu är det verkligen mörkt på morgonen. Igår somnade jag redan före 22 och vaknade strax efter 5 i morse. Sovit som en stock och känner mig ganska pigg.

Igår var jag och en väninna i Kristinehamn och shoppade. JAg köpte ett par jeans och ett par stövletter, Rieker, som passade jättebra. Ibland har man tur att det finns det man vill ha. Det finns en jättebra affär där som heter Metro och har alla typer av kläder. Allt från humana priser till dyrare märkeskläder. Modeller för alla. Stövletterna köpte jag på Bergqvist skor. Det har vi i Karlskoga också men nu fanns de jag ville  ha i min storlek så det var lika bra att slå till. 🙂

Igår kväll åt vi pizza jag och sonen. Blev så vansinnigt sugen samt tittade samtidigt på Anna Skipper som lärde en militärtjej att käka rätt. 😉 För säkerhets skull drack vi äkta cocacola till. Hehe

Idag ska jag jobba förmiddag och eftermiddagen blir väl lite att plocka undan och småstäda lite inför helgen. I morgon ska vi hälsa på  min ene bror utanför Borlänge och fira hans yngste son som fyller 18 år. Ska bli kul att träffas för det var länge sedan nu. Min yngste son stannar hemma och är kattvakt. SKönt att nån passar huset också.

Jahapp… så var det dags då att fixa till facet och håret och sen dra iväg i ösregnet. Måste tanka bilen också för den började tjuta larm att den var hungrig igår när jag startade den. Jisses vad man blir rädd varje gång det händer även om man vet att snart händer det. :-9

Ha en fin fredag och håll i hatten i blåsvädret! *kram*

september 4, 2009 - Posted by | Barn, cats, children, Familj, planering, Skönhet och Hälsa, Stroke | ,

3 kommentarer »

  1. Jag skulle också vilja ha något nytt i skoväg nu i höst. Skulle vilja köpa ganska mycket nytt när jag tänker efter…

    Ha en fin helg och ett trevligt kalas i Borlänge!

    Kram!

    Kommentar av Znogge | september 4, 2009 | Svara

  2. Min son är med i en bildtävling, kika gärna in och rösta på han 🙂 Alla som röstar på Jonah blir länkade i ett inlägg när tävlingen är avgjord! http://blog.pixiekids.se/2009/09/04/fototavling-basta-barn-sommarbilden/

    Kommentar av Sara | september 4, 2009 | Svara

  3. Lite balans i tillvaron är aldrig fel – att titta på Anna Skipper samtidigt som man äter pizza och dricker cola låter som en perfekt kombo! 🙂

    Kommentar av pruddelutt | september 5, 2009 | Svara


Kommentera

