Lightyliving

Live now when you are alive

Söndag med sol och blåst.

200908221021

Nyutslagen gladiolus

Ska hänga ut tvätt som nu är klar. Är lite vågat kanske men va tusan. Morronen har varit mysig med allmänt avkopplin och pyssel samt en dos yoga. Kissarna springer ut och in…… bara för att det går att göra det. Hur ska det bli sen när det blir kallare och vi inte kan ha dörren öppen? Men då kanske de inte är lika förtjusta i att vara ute?
Idag ska jag hälsa på min lille älskling Noa. Får se om det blir i hemmet eller vid en strand. Beror lite på hur solen förhåller sig där i dag. de vill ju passa på att göra utflykter när det går och är gott ute.
Igår kollade jag på andra delen om Arn Tempelriddaren. Vilket mästerverk…och jag levde mig in i den. Drömde dock inget om krig på natten sen som väl var.

Tankarna mina går av och till..mest till…. åt Gotlandshållet och vännen som vistas där och inte mår så bra. Men vi alla får sända läkande energier och kärlek så ska det nog gå bra alltihop för henne.

Älsklingen ringde från Glasgow och det regnade inte!!! Det har det visst gjort nu i princip sen han kom dit och nu var han suprförkyld. Detär nog dragigt där på puben på kvällarna kanske? 😉 Men han ärju på taken i blåsten och vätan på dagarna så det är nog det. Och snart kommer han hem!!! Jippi!!
Som tur är har jag min 23-årige son här som hjälper mig och är sällskap. Det är så bra! Men vi får väl hoppas det dyker upp ett jobb snart för honom. Är inte bra att inte tjäna några pengar och vara sysselsatt.

Jahapp…ni får ha en fortsatt bra och fin söndag och hoppas allt blir som ni vill!
                                                       (((((((((((((kram))))))))))

augusti 23, 2009 - Posted by | 1 yoga, Barn, Familj, Simple life, Skönhet och Hälsa, Stroke, yoga må bra |

2 kommentarer »

  1. Åh vilka härliga färger på blomman! 🙂

    Kommentar av ninnibeth | augusti 24, 2009 | Svara

  2. Håller med Ninni, underbara färger 🙂 Kram

    Kommentar av Ullies blueberry | augusti 25, 2009 | Svara


Kommentera

