Lightyliving

Live now when you are alive

Onsdag och sovmorgon.

Kollade på filmen Meet Joe Black igår kväll. den slutade sen men jag unnade mig lyxen för jag kunde sova ut på morgonen. 😉  Anthony Hopkins som spelar huvudrollen är verkligen en favoritskådespelare för mig. Är ju så himla bra! Sen om själva storyn är lite fantasy …vad gör det… den var romantisk så det förslog.  *hihi* Och Brad Pitt är ju stilig! Jag blev väckt strax före 8 av kattfröknarna som verkade undra varför matte sov så lääänge?? Men det var skönt att komma upp och få igång kroppen.

Har sms:at min son Magnus som har namnsdag idag. Namnet betyder den store… och han är min äldste store son!  En tillgång för familjen!! 🙂

Idag jobbar jag eftermiddag och ska öva in mera yoga och ordna med anmälningarna. 
Ute serut att bli en ganska fin dag även om det är lite lätta skyar för solen. Natten verkar ha varit kylig här… det dröjer nog inte förrän den förrädiska nattfrosten börjar? Hoppas de mörkröda gladiolusarna hinner slå ut… de limegröna har gjort det och de är fantastiskt vackra! 🙂

Känns lite vemodigt först när det börjar bli höstlikt men vet ju att det är många sköna dagar än som kan bli. Och sen lugnar det liksom ner sig i trädgården och man kan ägna sig mer åt andra aktiviteter.  Allt har sin tid.

Nu önskar jag er en fortsatt skön onsdag och må så gott och ta hand om er! *kraam*

augusti 19, 2009 - Posted by | 1 yoga, Barn, Blommor, cats, children, Familj, odla i trädgården, Skönhet och Hälsa, Stroke, yoga må bra | ,

2 kommentarer »

  1. Kram tillbaka!

    Kommentar av Tussen | augusti 19, 2009 | Svara

  2. Hösten kan ju faktiskt vara fin…

    Kram!

    Kommentar av Znogge | augusti 19, 2009 | Svara


Kommentera

