Lightyliving

Live now when you are alive

Slut på semester och halsfluss

Hur låter det?  Har haft feber två gånger förut på semestern och halsont men nu verkar det som det slagit till ordentligt. Egentligen har jag bara känt mig någorlunda frisk och kunnat njuta av sommaren sista veckan. Men igår fick jag 39 graders feber och idag måste jag försöka få en tid för svalgprov för att kolla om det är streptkocker jag har som envisas. Inte kul med sommarplågor.

HAr dock haft en del sköna dagar också som tur är. Förra veckan var ju gudomlig. På onsdagen var vi till Fiskebäckskil och badade i havet. Var lite kyligt ivattnet men salt och skönt! 🙂 Sen har vi varit på badplatsen Mölle strax utanför Degerfors och haft med oss matsäck och badat rejält. 🙂

Svampskogen har också besökts och blåbär har plockats. Älsklingen har gjort klar framsidan av taken på vårt hus. Blir jättefint!

Bilen har gått bra, peppar peppar. Ska lämna in den på helservice för säkerhets skull men då blir det en annan firma som får göra det. Min kollega på friskvården rekommenderar en som jag ska ringa till.

Jahapp… det var första inlägget efter en tids datavila. Lite ringrostigt känns det men ska väl få igång skrivandet. Har en massa trevliga kort att visa också. Men inte idag för nu måste jag vila igen.

*kraam*

20090802927

20090805944

augusti 10, 2009 - Posted by | alternativ, breathing, Familj, Skönhet och Hälsa, Stroke | ,

4 kommentarer »

  1. Vilken otur att få feber och ont i halsen just nu! Men lika bra att kolla upp det och inte dra på något i onödan…

    Krya på dig!

    Kommentar av Znogge | augusti 10, 2009 | Svara

  2. Men det låter ju inget vidare. Krya på dig!

    Kommentar av pruddelutt | augusti 10, 2009 | Svara

  3. Härliga foton! 🙂

    Kommentar av simone | augusti 11, 2009 | Svara

  4. Fin blogg:) besök gärna min!

    Kommentar av malin | augusti 18, 2009 | Svara


Kommentera

