Lightyliving

Live now when you are alive

Söndag och hett i morgonsolen

Tänk ändå att det är så helt om mot för några veckor sedan. Nu är det ju rena medelhavsklimatet här! Vattning krävs för många av mina blommor men som tur är har jag sansat mig och inte har lika mycket med krukor.
Igår var jag och badade och träffade min lille Noa som sover sover mest men när han är vaken börjat följa med blicken och så kommer det små antydningar till leende, inte alls som de där magknipsleendena. Kära nån så söt han är!! *hihi* och skrattgropar i kinden. Både hans far och hans mormor har såna så vad månde bliva. Jag får nog skrattgropar i magen av alla skratt i framtiden när jag ska följa den lille prinsen alla upptåg. *hihi*

Idag drar jag till stranden igen. det är bäst att passa på. Vem vet hur semestervädret blir?
Hoppas alla har det bra och kan njuta av vädret och sommarens alla läckerheter.
*kraam*

juni 28, 2009 - Posted by | Barn, Blommor, children, Familj |

2 kommentarer »

  1. Det gäller verkligen att utnyttja dagarna!

    Kram!

    Kommentar av Znogge | juni 28, 2009 | Svara

  2. Ja du, som jag har längtat efter sommar och blommor – jag njuter med alla sinnen!

    …och svettas…

    Kommentar av Anni | juni 28, 2009 | Svara


Kommentera

