Lightyliving

Live now when you are alive

Häggen blommar och bebisen har kommit hem

20090517310

Ja, de är nu hemma de nyblivna föräldrarna och den lille godbiten. Vinkade av dom när de åkte från sjukhuset och han satt där så liten i den lilla babysitsen i baksätet. *hihi* Kissen hade hämtats och han satt i framsätet i sin åkbur. Han undrade allt vad det var frågan om. Men när de kom hem verkade det i alla fall bra 🙂

Jag har sovit på soffan i eftermiddag som en liten gris och det var skönt. Behövde det efter alla känslor som härjat runt. Lycka kan också matta ut. 🙂 Men man ler mera.

Nu ska jag kolla TV och ha en lugn kväll. I morgon tänkte jag köpa sommarplantor om jag hittar nåt som jag gillar och sen så squash och sockerärtor. Har även köpt svartröd och vit klint som jag ska stoppa ner frön av lite här och där. Krassen var slut så jag ska försöka hitta såna frön också. Den djupröda. Ska ju ev regna i morgon men det är ju bra när man ska så.

Hoppas ni får precis som  ni vill och må så gott!  *kraaaaam**

maj 20, 2009 - Posted by | Barn, birthday, Blommor, cats, children, Familj, garden, inspiration, love, odla i trädgården, planering, positiv, Skönhet och Hälsa, sommar, stress, Stroke, trädgård blommor, trötthet | ,

5 kommentarer »

  1. Grattis till barnbarnet! Vilken lycka det måste vara!

    Här har häggen snart blommat över och jag har planterat mina squashplantor i större krukor. Krasse sådde jag för en månad sedan, men det har varit så torrt o jag har glömt att vattna, så de lär väl inte växa alls…

    Kommentar av Anni | maj 20, 2009 | Svara

  2. Det samma!

    Kram!

    Kommentar av Znogge | maj 20, 2009 | Svara

  3. Grattis! Jag har en kursare som häromdagen blev mormor och hon är alldeles chockad över känslorna- lite euforisk hela tiden… Låter som en höjdare!
    Kram! Åsa G i Lund.

    Kommentar av Åsa K G-son | maj 21, 2009 | Svara

  4. Vacker hägg! HA det gott i helgen!

    Kommentar av pruddelutt | maj 21, 2009 | Svara

  5. Hej du goa!

    Varmt grattis! 🙂

    Här på ön skiner solen så jag njuter. Skönt också med långledigt. *nickar*

    Kommentar av Tussen | maj 21, 2009 | Svara


Kommentera

