Lightyliving

Live now when you are alive

Heja Norge och dubbelgrattis!

Ja kära nån va duktig och underbar kille som vann det hela! Gick verkligen till hjärtat tycker jag! Härligt medryckande.

Idag åkte Älsklingen till Skottland igen för att jobba och min yngste son flyttade in som sällskap. Kul att han vill komma! Han får fixa och hjälpa mig med grejor och nu har ju gräsklippningen börjat sin säsong.  Jag tycker det känns tryggt. 🙂

Ja, det där med hundvalpen det är nog tur att det inte blev av.  Jag har ju fullt upp med mina två katttjejer som verkligen är ett mysigt sällskap. De är ju självständiga. Och så detta lilla barnbarn som ligger i sin mammas mage och bara växer och växer…*hihi* ska ju bli så spännande att få möta den blicken för första gången.

Har rensat och grävt lite kanter i rabatter. Varit på lite affärer och kollat på saker till altanen. Ska handla till nästa helg då jag är långledig. det blir skönt. Förhoppningsvis blir det skönt väder.

Nu ska jag fixa lite käk åt oss här. Sen varva ner och ta kvällen. Må så gott och ha en fortsatt skön söndag!

*kram*

maj 17, 2009 - Posted by | Barn, Blommor, cats, children, Familj, odla i trädgården, Skönhet och Hälsa, Skojsigt |

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

