Lightyliving

Live now when you are alive

Nu är det sista påsen som går

Sen ska jag börja med Viktklubb.se och deras mat för att hålla min vikt… samt kolla över lite med ayervediskt vad jag ska äta också för att balansera. Är en en ganska renodlad Vata så jag ska inte äta torra saker som musli utan gröt..och lite annat. Älsklingen är ju en Pitta/Kapha så det blir lite jox men oftast så gillar vi det som är bra för oss. Det jobbiga är att behålla tänket närman handlar och ser en massa smaskens som egentligen är rena skiten för människokroppen. Egentligen fattar jag int ehur det får säljas alla konstiga innehåll.  Men läste på Nutrilett också och det är inte många ord jag förstår vad de betyder… *hehe* så det är väl konstgjort om något. Men nu så är det över  och nya livet börjar igen. :-))

Gårdagen förflöt och idag är det då torsdag och snart slut på denna arbetsvecka också. Jisses….. det bara ränner iväg. Ska ju bli skönt väder i helgen…. håller verkligen tummarna för att det blir sant.

Ha en toppentorsdag och må sågott!

*kraam*

april 23, 2009 - Posted by | 1 yoga, energy, inspiration, Simple life, Skönhet och Hälsa, våren, vikt |

6 kommentarer »

  1. Tack – jag tar gärna en toppen torsdag!v 🙂
    KRAM!

    Kommentar av Tussen | april 23, 2009 | Svara

  2. Även här ska det bli väldigt fint i helgen så jag hoppas att det stämmer! Vårvärmen är bara för härlig!
    Kram

    Kommentar av Znogge | april 23, 2009 | Svara

  3. Och det regn som föll idag… upphör tills i morgon.. även här i Österrike. Fattar inte när jag blev så soltokig… Men jag tror att det är mest ljuset jag är ute efter.

    Denna förbaskade vikt… som man jagar efter. Lättare vikt alltså förstås. Jag är också en Vata huvudsakligen har jag för mig… men bruukar du verkligen äta müsli torrt? Jag kan inte så mycket. Det jag kan har jag lärt mig från veckotidningar.

    Kram och ha en solig härlig fredag!

    Kommentar av Skatan | april 23, 2009 | Svara

  4. Kikar in här lite! Jag ser att du ändrat i kosten. Jaa, vi behöver alla tänka lite på figuren upp i åren *fniss*….Nattakramen Gäddan

    Kommentar av geddfish | april 23, 2009 | Svara

  5. här i Ohio ska det bli varmt i helgen också och det ser vi ram emot efter en kall vår. Det där med din mat förstår jag inte mycket av…men det är säkert jättenyttigt.
    kram på dig

    Kommentar av nika | april 24, 2009 | Svara

  6. Med torr..menas inte tillagat…. för muslin är ju torr när man lägger den i mjölk, fil eller vad dunu har. Och så ska vi äta varm mat helst. Eftersom vi har en torr och sval struktur. 🙂 Så jag gör gröt av muslin i stället…*hehe*

    Kommentar av moniqas | april 24, 2009 | Svara


Kommentera

