Lightyliving

Live now when you are alive

Onsdag och en lurig dag!

Ja, så är det ju den 1:a april. Får se upp idag så man inte går  på nåt tokigt..men visst kan det leda till ett gott skratt också 🙂

Solen är på väg äver bergskanten i öster och det ser ut att bli en solig dag. Jobbar eftermiddag så jag får förhoppningsvis en mysig stundpå trappen.

Idag är sista gången denna termin för yogagrupperna och nu ska jag fila på programmen inför hösten så jag har allt klart för mig innan sommaren.  Lika bra att vara förberedd. Väntar på svar om det blir någon terapeututbildning i höst på IMY. Vore ju toppen om det blev en i Örebro men det kanske är för nära inpå. Får kanske gå i Stockholm ändå. Jag har ju en son som bor där så jag har ju boplats. 🙂

Jag har börjat härja lite på Facebook där en hel del av mina vänner här på bloggen också finns.  Men det är så olika. Känner av den där berömda skrivtorkan också och känner mig stressad av att sitta vid datorn…. ett säkert vårtecken  *hehe*  det är ju så härligt med ljuset och att höra fågelkvittret ute nu.  Men det är väl så det ska vara.  Bloggen är en ventil att skriva av sig på och sen roligt och intressant att läsa hos er andra.  Men även om jag inte lämnar något avtryck ibland så är ni i min bloggroll alla i mitt hjärta.

Önskar er en härlig första april och det är i alla fall inget skämt! *hihi*

Må så gott! *varma kramar**

april 1, 2009 - Posted by | 1 yoga, alternativ, Blogroll, inspiration, Skönhet och Hälsa, stress, Stroke, tänkvärt, trötthet, våren, yoga må bra | ,

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

