Lightyliving

Live now when you are alive

Onsdag och jag har fått en niece

Ja, det var det jag skulle berätta men inte ville förrän jag pratat med henne. Jag har ett brorsbarn somjag aldrig träffat och NU så ska vi!  Det är många turer omkring det här som jag inte tänker gå in på men det känns så fantastiskt underbart roligt.  Och det finns ett brorsbarnbarn också…*hihi*  tänk vad livet kan vara om sig och kring sig.

Idag har vi våffellunch på jobbet och sen yoga på eftermiddagen. En härlig dag och så skiner solen även om det var hemskans kallt i morse…. -13 grader…huu…men solen värmer gott redan och isen på bilen smälter.

Hoppas ni får en fin dag och var rädda om er så ni inte blir kalla om rumpan när ni sitter i solen. *varma kramar från östra kanten av Värmland**

mars 25, 2009 - Posted by | 1 yoga, Barn, children, Familj, inspiration, Skönhet och Hälsa | ,

1 kommentar »

  1. Så roligt för er att träffas. Bättre sent än aldig som man så ofta säger.
    Kram!

    Kommentar av Znogge | mars 25, 2009 | Svara


Kommentera

