Lightyliving

Live now when you are alive

Tisdag och fasen sportlovsväder…

Ja..det var tjock is på bilrutorna och en massa snö över..så det tog tid att ta sig till jobbet idag. Men visst…det är vackert ute! 🙂

Har haft en yogaelev idag som jag lärt ut ett program till och vi hoppas det ska bli bra. Toppen att vi har den där lokaleni källaren som jag kan använda även till enskild undervisning.

Jag har låtit kissarna vara ute lite men de stannar på trappen för de gillar inte den kalla snön men skuttar omkring som tokar fram och tillbaka på den ganska breda trappen. Och solen lyser mellan de tunna molntapparna.

Jag har anslutit mig till den där sighten jag hade i ett annat inslag och har fått över 1000 besökare per dag. Kära nån…. trodde inte det var sant när jag kollade på statistiken. Igår tror jag till och med det var 1800 drygt. Kul om det är nån som hittar hit och gillar min sida men de flesta är nog såna som hamnar här när det räknar ner.
Ni kan ju testa det själva får ni se. 🙂
 FleraBesökare

Annars  har det hänt en rolig grej som jag ska berätta mera om senare. Något som jag tänkt ska hända har nu skett och det är jättekul! Men ni får ge er till tåls!  *hihi*

Nu ska jag ta min lunchvila och sen får jag se om jag kikar in hos er. Må så gott allesammans!

Namaste!

mars 24, 2009 - Posted by | 1 yoga, alternativ, Familj, inspiration, Skönhet och Hälsa, stress, Stroke, the secret, våren, winter, yoga må bra | , , ,

1 kommentar »

  1. Tusen tack för din kommentar på min sida.
    Jag har hämtat upp mig från den värsta sorgen och ilskan. Sista ordet är inte sagt, ännu.

    Visst har jag väl folk som tror på mig, och en bra handläggare.
    Det är väl hur nitisk man läser lagen. Och min handläggare är ung och ibland osäker.

    Det som slår mig gång på gång, man ger sig på den som redan är svag. Och det finns de som är svagare än mig och som inte kan hävda sin rätt.

    Dem lider jag mycket med idag.

    Det var lika trevligt och intressant här som jag anande av din kommentar.
    Jag kommer tillbaka!

    Kram Viola

    Kommentar av Lillaviola | mars 24, 2009 | Svara


Kommentera

