Lightyliving

Live now when you are alive

Goder Måndag och ny färg på bloggen igen.

varpromenad9

Jag tycker den är lite vårig och fin,. kanske det syns lite dåligt högst upp? Men får vara några dagar får jag se vad jag hittar på härnäst. *S* Bilden ovan är från förra våren i början på april..då fanns ingen is men nu är det massor med is på Möckeln.

Idag har jag masserat och det har gått bra. Har käkat lunch och är aptrött nu. Ska vila en liten stund och sen gå ut med kissarna. De har fått prova på i helgen att gå lösa och det har gått bra so far. Meninte kul med bilarna som kör förbi här utanför så fort! 😦

Sonen klarade av sitt teoriprov och uppkörning blir om någon vecka. Ujuj..va spännande! Tänk va skönt för hans fru att slippa tänka på körningen nu när hon snart ska åka till BB..ja snart och snart…om 8 veckor ungefär. Och det blir ju minst lika spännande som en uppkörning. Hon är så vacker nu med sin fina mage och ser förvånansvärt pigg ut. Härligt!

I helgen hade vi våfflorpå lördagen..och det var otroligt smaskens! Men orkar inte äta såmånga. Tur är väl det. *hehe*
Mor och jag sattpå trappen i solen en stund men det blåste lite avigt kallt. Lite färg har vi dock fått. Gött!

Nehepp..nu ska jag vila och sen får jag se om jag kollar runt lite.
Må så gott allesammans! *kraam*

mars 23, 2009 - Posted by | Familj, inspiration, love, massage | ,

6 kommentarer »

  1. Det var vårgrönt må jag säga… den färgen får vi leta efter ett tag… det blir väl när björkarna börjar slå ut…

    Men… vad är det för fel att ta ut nå´t bra i förskott. Då får man ju det flera gånger om.

    Håller tummarna för att sonens uppkörning lyckas. Jag har en känsla av att det är lite svårare nu än när jag tog på sjuttiotalet..

    Kram! 🙂 … och så får du en glad sol också…

    Kommentar av skatanstankar | mars 23, 2009 | Svara

  2. Det blev ju jättefint med den här färgen. :0)

    Kommentar av wendla | mars 23, 2009 | Svara

  3. Mysigt med ett kommande barnbarn. Hoppas uppkörningen skall gå bra för sonen. Hälsa honom att om fröken Wendla klarade uppkörningen så klarar alla det, för jag är urkass på bilkörning.
    Kram på dig

    Kommentar av wendla | mars 23, 2009 | Svara

  4. Ja, det är väl en uppfriskande färg du hittat! 😀
    Du skulle kunna lägga en svart remsa överst på ditt porträtt, så syns texten också!
    (Jag förutsätter att du har något slags bildbehandlingsprogram.)
    Det går säkert bra med såväl uppkörning som barnafödande!
    Wendlish lovar ju här ovanför att om hon grejade det, så kan alla, hehe…
    Ha det fint!

    Kommentar av Sam Zodiac | mars 23, 2009 | Svara

  5. Våren ska verkligen vara härligt grön och omväxling förnöjer! Hoppas det bår bra både för den blivande bilföraren och barnaföderskan!
    Kram!

    Kommentar av Znogge | mars 23, 2009 | Svara

  6. Hej !
    Ville bara tipsa om att du nu kan vinna ett HELT VALFRITT plagg ifrån Paprikastore.se på min blogg.

    Du kan på sajten välja och vraka bland märken som Fornarina, Ed Hardy, Koola Anna och De Palma. Dessutom finns det både kill och tjejkläder…

    Titta in på bloggen och delta du oxå 😉

    Vänliga hälsningar
    MZ
    http://moonzanna.blogg.se

    Kommentar av moonzanna | mars 24, 2009 | Svara


Kommentera

