Lightyliving

Live now when you are alive

Fredag igen! Gött dä! :-)

Gårdagen gick bra och jag blev klippt på eftermiddagen med bra resultat. Så himla skönt att få sätta sig och bli lite ompysslad. 🙂  Somnade gott och har sovit jättebra i natt.

Idag verkar det bli lite halvmulet ute men är kallgrader och is på bilrutan såg jag förut. Jag har gjort min morgonyoga och idag testade jag Sodharsan Kriya efter min Sat Kriya. Himla effektfull meditation som ger kraft och energi, klarsyntet och healing.  Fick klartecken av Göran Boll att testa den på egen hand.

Här informerar yogi Bhajan om det hela. 🙂 Härlig kille!

Jag gör ju bara 8 x 3 som den nybörjare jag är, i 11 minuter.

Nu ska jag dra till jobbet! Ha en skön och fin dag! *kraam*

mars 20, 2009 - Posted by | 1 yoga, body harmony, breathing, inspiration, kurser, Skönhet och Hälsa, stress, Stroke, tänkvärt, terapeuter, terapier, våren, yoga må bra | ,

3 kommentarer »

  1. Hög tid för mig med en klippning! Och visst är det skönt att bli lite ompysslad. bara koppla av och dessutom bli ännu vackrare 😉

    Trevlig helg!

    Kommentar av Znogge | mars 20, 2009 | Svara

  2. Att gå till frissan är aldrig fel 🙂
    Snygg blir man oxå!
    Ha det bäst 🙂

    Kramkram

    Kommentar av Zassi | mars 22, 2009 | Svara

  3. Haha… Ja, jag får medge att yogi Bhajan verkar vara en häftig snubbe! 😀

    Intressanta saker, det där om körtlarna också! Får testa att köra den här ett tag.

    Känns som om det är precis vad jag behöver just nu!

    Tack och ha det fint!

    Kommentar av Sam Zodiac | mars 23, 2009 | Svara


Kommentera

